yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

fortsättning på krockhistorian

Kategori: Allmänt

igår ringde hon från polisen, känslan när jag hör att det är hon är ungefär: undrar vad för dåliga besked hon har..
hon började med att fråga om jag såg om det var flera personer i bilen som körde på mig..nej sa jag det kan jag inte säga..jag sa det kan ha  varit fullt med fol lr tomt..jag vet inte..
ja sa hon för saken är den att han säger att det inte var han som körde!!!
 
men sa jag det kan jag svara 150% säkert på att det var däremot..han hoppade ut på förarsidan och gapade och skrek och hoppade in och körde iväg...
ingen mer dörr än den öppnades och det verkar ju väldigt knöligt om han och den påstådda chauffören skulle av nån anledning ha bytt plats...jag såg inte till nån annan än han...
 
han hade ett önskemål om att prata med mig!!
jaha sa jag..varför då?
ja det visste hon ju inte, men han hade lämnat sitt mobilnummer till henne som hon då skulle vidarebefodra...
jag sa jag tänker inte prata med honom i telefon som du (polisen) och jag gör nu....då är det ingen annan som hör vad han säger.
har inget problem med att eventuellt prata med honom men då ska det vara nere på polisstationen isåfall med folk i rummet...
 
för vad skulle han vilja prata med mig om? Be om ursäkt eller?
Om han inte stannade när han kört på mig anser inte jag att han behöver prata med mig nu...eftersom det inte gick att prata vid olyckstillfället så..
 
han hade sagt att han lånat sin mammas bil, men att det var en annan som körde, inte han..
men iockmed det då så går mammans försäkring in och täcker mina kostnader..så det är ju bra..
sen är egentligen saken utraderad för mig när den frågan blev klar..
 
men som polisen säger, de utreder ju ett brott och försäkringsbolaget utreder ju skadorna..
jag sa till polisen att , för killen hade sagt det inte blev några skador på hans bil..ja det var ju tur för honom liksom..men min bil fick det...var det en anledning att inte stanna då eller??
hur stora skador blev det frågade hon...förklarade och sa också att skadeverkstaden mailat bilder till If...för jag sa så stora skador som det blev på min bil blir det inte vid en normal påbackning..alltså om man skulle ha backat i en fart som är normalt vid back...
 
hon frågade igen om jag ville ha hans nummer? nej för jag tänker inte ringa..nej sa hon du har ju ingen skyldighet att göra det..nej precis..
 
efter ca 20 minuter ringde hon upp mig igen..antar att hon då pratat med mitt försäkringsbolag och fått bilderna, så nu frågade hon om jag stod still mm....förklarade scenariot igen...
 
känns fruktansvärt olustigt...varför skulle han vilja prata med mig...få mig att säga att det nog var en annan än han som körde..jag står fast vid vad jag sagt från början..och kommer stå fast vid det hela tiden..om det så ska gå så långt som till en rättegång..
 
C yaaa...
 
 
Kommentera inlägget här: