yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

30 Augusti

Kategori: Allmänt

smörgåstårtorna verkar falla alla i smaken...gjorde 2 stora. 3 landgångsbröd på varje varv..farsan var in på förmiddagen och hämtade dom för lite trist om det kommer folk hem till han och smörgåstårtorna är här i stan..vi har ju lite svårt att komma iväg i tid ibland den här familjen..
När vi kom ut till farsan var Putte o AK där(farbröder) och då var det ytterst lite tårta kvar...alltså tre personer hade ätit för minst 8 pers...Ida, jag, Kari åt varsin bit, Anton tog en pyttebit..sen var det bara en liten snutt kvar...tur jag hade gjort två då...men kul att den uppskattas, vore den äcklig skulle de väl inte äta så förbannat mycket tycker man..
Vi tog med Idas dator ut så vi laddade in farsans kort från hans kamera i den så kollade vi på korten från Cypern..skitbra kort..kul med två kameror för då är jag för ovanlighetens skull med på flera kort än jag brukar.
Funderar på om jag ska ta en promenad själv, Kari ligger i soffan och kollar på Finnkampen...ska nog ta på mig stegräknaren o ta svängen över kyrkogården och se hur lång den vägen är.
Jag tror jag gör det..men ska nog sätta på mig andra byxor, har korta caprijeans o sandaler...lite kyligt nu mot kvällen..igår tror jag det var fick jag megasendrag i fötterna...brukar få det när jag går barfota lite för länge..men jag vill verkligen inte sätta på mig strumpor än..
Nu håller internetet på o kopplar ur o in sig hela tiden, bäst att kopiera texten ifall det försvinner lagom som jag ska publicera...man lär sig..

C yaaa..
Kommentera inlägget här: