yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Ännu senare blogg

Kategori: Allmänt

att skriva blogg...var uppe som vanligt i morse, la mig i soffan o kollade på tv..sen duschade jag o gjorde mig iordning för jag skulle ju få fikabesök av ALC idag vid tolvsnåret. Kari åkte iväg o hjälpte Jojje att handla och så fick han bensinpengar för Sthlm resan i tisdags.

Följde ALC ner på stan och bytte Idas skor vi köpte igår..hon glömde prova båda skorna, så naturligtvis passade inte den andra..skiljer så mycket i längd på fötterna..hm...

Sen hem o kastade på köttet till Stifadon, sen hämta Ida o åka och handla godis o lite annat smått o gott som hon ska ha i morgon efter operationen.

Skulle starta datorn...DÅ var det megavirus....trojaner o download o ja vet inte va...men efter mycket trixande så fick jag iaf igång internet så jag kunde hämta senaste uppdateringen på avg...tänkte de är väl bäst att ha den senaste innan man kör virusprogrammet..Men nu är allt borta o det fungerar som det ska igen..

Farsan kom förbi på en bit mat o fick en matlåda med sig. Drack lite kaffe och pratade en stund.

Nu ska Ida och jag åka och köpa nån tidning som hon kan läsa ifall det drar ut på tiden i morgon.

Kort o ointressant blogg idag..

C yaa.

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2008-09-25 | 21:06:55
    Bloggadress: http://scrolliz.blogg.se/

    Hur våååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååågar du äta stifado utan mig ... trodde vi var överens om reglerna där :D. Man blir ju hur stolt som helst att du sanerar virus själv! Fast du får ju iofs även dit dom själv. kärlek

  • Ia säger:
    2008-09-28 | 19:41:21
    Bloggadress: http://kajsalisa.blogg.se/

    Alltså va....Du är ju t.o.m sämre än jag på att uppdatera :P

Kommentera inlägget här: