yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Ledig Lördag...

Kategori: Allmänt

ja..de blir nog inget Jogersö....skulle kunna åka själv men har inte lust till det....så jag tror jag knallar ner till Hamnen iallafall och tittar på motorcykelutställningen..den öppnar kl 11..

C yaaa...



20.30

Sååååå tillbaka då...vilken härlig dag...men jag kommer få betala i morron...men jag kan ligga o betala i en solstol, istället för att vara hemma och ha ont..Visst?

Fick med mig maken ut...tanken var att ta en promenad för han har så ont i ryggen. Tänkte kan va bra med lite rörelse då..när vi närmade oss stan så beslöt vi efter att en fd klasskompis cyklat om oss och ropade åt oss: är ni på väg till Hamnen...så vi gick och tog ut pengar och sen till Hamnen.
Vilket pådrag...jag överdriver nog inte om jag säger att det var minst 3000 pers där...och motorcyklar i långa banor...
Goa vännen Sara alias Scrolliz hade fått  efter föregående års blogg om utställningen uppdrag i att fota officiellt för den arrangerade klubbens räkning...så höll utkik i hennes blogg. www.scrolliz.blogg.se

När vi gick hem från hamnen stannade vi till på Hemköp och köpte fläskfilé och pommes sen hem o fixa till lite mat. Anton var ut en sväng, han har feber men han anstränger sig inte och det är faktiskt skönare att vara ute än att behöva sitta inne...penicillinet hjälper lite redan för han är piggare nu.

Efter maten kokade jag kaffe och satte mig på balkongen och läste i min tjocka Sharamtaran lr vad boken heter..skitbra är den...satt i solen tills nästan åtta..i bikini...kan livet bli bättre? en bra bok och en god kopp kaffe...blev två timmar i solen...nice nice...

Ikväll packade jag bilen med en solstol, filt och ett uppblåstbart liggunderlägg. En liten kärra..en sån där ölkärra..men jag tänkte jag ställer min lilla korg där och drar den dit jag ska sola...

Nu ska jag ta en värktablett och lägga mig och bara va...

C yaaa...

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: