yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Ny dag Ny vecka

Kategori: Allmänt

Måndag idag då..märker inte av sommartiden..somnade som vanligt igår som tur var, trodde ju jag skulle somna sent men även den bästa kan ha fel *ironi*
Ledig i morgon, skönt...ska fikadejta med Anne-Louise, får se vad det är för väder om jag kan lura ut henne på en promenad innan vi dricker kaffet?

Har jobbat som vanligt idag, 11-15...ganska lugnt, brukar det vara på måndagar.

Utvecklingssamtal med Anton, kanske lite larvigt då han fyllt 18 men jag bryr mig ju inte mindre för det hur det går i skolan...och med tanke på att det här är hans första ordentliga gymnasieår så ville jag checka av lite så det funkar som det ska...för frågar man herrn själv är ju allt lugnt...och det var det också...en IG varning i matte, den enes olycka den andres lycka...Anton kommer inte riktigt överens med matteläraren och när han inte gör det så blir han så in i norden envis ungen....jag kan ju tycka svälj stoltheten o ta det för vad det är...men nej då..men nu hade matteläraren åkt på lunginflammation så de kommer få vikarie ett tag, plus att han får möjlighet till hjälp på tisdagar..
För övrigt låg han bra till..kunde höja sig i engelskan om han la manken till  lite extra, senaste engelska provet skrev han VG på..Kul för honom som gick ut 9:an med G i gympa..och har pluggat kärnämnena på IV programmet i nästan 2 år, han praktiserade och jobbade också de åren...lite sabbatsår på nåt sätt...

Var och tränade i morse, skönt...for till CityGross direkt efteråt och handlade lite...skönt att ha alla såna måsten avklarade redan kl halv tio på morgonen...

Ida är i Aspa hos Tobbe idag så då stod det taccos på menyn eftersom hon inte gillar det...fick farsan här på mat också, han skulle på möte klockan sex så det passade ju bra..

Nu ska jag hänga upp lite tvätt som jag körde igång innan jag gick till jobbet...hm...tvättmaskinen var avstängd men inget upphängt...jaja man kan inte komma ihåg allt..

C yaaa...

KOMMENTARER:

  • messan säger:
    2009-03-30 | 22:17:09
    Bloggadress: http://www.jagochminms.blogspot.com

    Förstår precis vad du menar med utvecklingssamtal när dom är så stora men visst bryr man sig inte mindre. Tur är väl det!

    Så skönt med tränig, själv blev det en kvällspromenad efter jobbet.

Kommentera inlägget här: