yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

positiva bloggen

Kategori: Allmänt

känner att en lite mer positiv blogg kan va på sin plats..
i fredags var jag ute med mina jobbarkompisar och åt mat på Oliwer Twist..jag åt husets oxfiléplanka och hela 3 glas, håll i er...coca cola..kände inte att de var värt att vara utan värktabletter i flera dagar för att kunna dricka alkohol!
Jag tror att det var beställt till 31 personer några uteblev pågrund av personliga skäl vet jag.
Men det var så himla trevligt och roligt, lagom avslappnat och inget tjafs och inte så mycket jobbsnack.
Det är skönt att vara på en större arbetsplats där man mer försvinner i mängden, men ändå inte så stort att man är helt anonym, jag har ju lyckats bli mat tanten så...många som undrade när jag började vem den där nya var? Jag är ju inte så ny, ny i produktionen men inte i företaget, men klart de som börjat efter att jag blev sjukskriven och försvann från köket vet ju inte vem jag är!
Hon den personalansvariga sa att hon skulle lägga ut på intranätet att nu är ett känt ansikte tillbaka i ny tappning eller nåt sånt...lite kul..

C yaaa....

KOMMENTARER:

  • Nancy säger:
    2011-02-20 | 14:58:47
    Bloggadress: http://nancy66.se

    Härligt att ni haft det trevligt, :)

  • Annelie säger:
    2011-03-04 | 13:47:56

    Hej!



    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg

    att du skriver att du varit sjukskriven.



    Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).



    Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring



    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.



    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:

    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst



    Vänliga hälsningar

    Annelie

    AFA Försäkring

Kommentera inlägget här: