yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

skumma drömmar

Kategori: Allmänt

har ja verkligen haft inatt, jag har kört fasans bil i stan som värsta biltjuven, bromsarna tog inte lr om de var så halt att jag inte kunde stanna, känslan när bilarna framför kommer närme o närmre var riktigt verklig, men jag klarade situationen!! Styrde ut på sidan av dom..
Sen helt plötsligt var Robin (Antons kompis) med i bilen, vi åkte upp mot Grus&Singel o in i skogen o körde, skulle hämta farsan..körde på småstigar som inte var plogade, helt plötsligt längre fram körde det en brandbil o en militärbil.
Kom fram till nåt som såg ut som en gränsstation i Ryssland, vet inte hur de ser ut men...där väntade iaf farsan o höll på att byta om, sen lämnade vi bilen där och börjde gå och då va sällskapet störe, Kari, Anton och Ida var nu med...
Helt plötsligt var vi inne på mitt jobb, fast det låg mitt i skogen, vi hade ett jättestort jobb som skulle ta 700 timmar..jag fick planera lite där:) och Sofi en tjej kom med nånsslags kran/truck o flyttade en grej samtidigt som det stod en reparatör där och han blev sååå imponerad över hur snyggt hon manövererade den...

Sen var vi en flyghangar och gick, farsan gick först, och så började han plocka cigarettlimpor,hela hangaren var full av pallar med cigarettlimpor, farsan sa:de säger ta! Så vi plockade på oss så många vi kunde bära...
Nästa område var skönhetsgrejjer fast plagiat piratkopior, stod en dam o krängde all sköns krämer mm...

Sen var vi i en enarmadbandit lokal, och därefter var vi i nåt som såg ut som i KalleAnkas playstation spel som i vilda västern , balkonger med markiser som man kunde åka kana ner på typ...

Där slutade drömmen...så skumt verkligen...


C yaaa...

KOMMENTARER:

  • Anne säger:
    2012-02-26 | 11:35:32

    HaHa

    Tänk vilka spratt ens hjärna spelar en ibland...

    Vart får man allt ifrån?!

    Kram!

Kommentera inlägget här: