yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

min nya kompis

Kategori: Allmänt

är en liten söt notebook en grön toshiba 10 tum..fick ett infall att eftersom jag ändå har ett mobilt bredband som sällan används så kan jag ju köpa en líten söt dator o ha typ i köket o kolla lite i på mornar mm.
det fanns en jääätefin lilametallic packard bell men slutsålda, typiskt..

igår fredag var jag ledig iom eftermiddagsveckan, tycker det är jättelyxigt att jobba mån-torsdag o ledig fredan. var ner en sväng till norrköping o linköping o bara drällde runt o var just ledig.

planen idag lördag var storstädning, men först ett besök på äldreboendet med vännen marie, de hade loppis på lundagården, fyndade dessvärre inget..men efter det tog vi en rejäl pratpromenad.

sen skulle jag sätta fart..men for in till stan o handlade mat mm o så hamnade jag här med en kopp kaffe o min lilla gröna då.

men snart så, kommer ju inte hinna så mycket idag men får väl ta ett tag i morgon också.

c yaaa...
Kommentera inlägget här: