yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

liten sammanfattnig av 5 dagar

Kategori: Allmänt

jahapp...5 lediga dagar. inte illa mera såna veckor. jobba 3 dagar förmiddag nu då, kan man stå ut med.
har förvaltat dagarna väl tycker jag, i fredags var vi ner till linköping o köpte lite nyttigt o onyttiga saker, tanken var att vi skulle glida i nya bilen, men de det ville sig inte så inte...regskyltarna har inte kommit, bilen har stått leveransklar i en vecka..trist men inget man kan påverka.

lördagen var vi till stallaholmen på swapmeet, typ mcloppis..efter de åkte vi till strängnäs och våldgästade svägerskan då var svärföräldrarna o svärsmors halvbror med fru där så det var ju kul så vi kunde träffa dom.

söndagen höll vi på ute så himla härligt väder, rensade en rabatt rejält så den ser anständig ut nu.

måndagen tog jag först en promenad med marina o melvin, sen in till stan, anton var till mitt jobb på anställningsintervj han ska gå en elutbildning 3 dagar på EUU sen får han börja jobba minst fram till vecka 36 lr nåt..

for fram på stan och uträttade lite ärenden, köpte bla en pumptermos på claesohlsson, en jättebra fö endast 119 kr, var liksom en hävarm man fäller upp änr den ska vara öppen, brukar va så svårt att pressa ned knappen annars...hade ju presentkort från jobbet där, jättebra julklapp tycker jag, har köpt ett lila djurusb tidigare som jag ska ha musik på till nya bilen..och jag har ändå 131 kr kvar..

var även på en sportaffär som har haft total utförsäljnig hur länge som helst, köpte en träningsjacka typ wct o ett par byxor o en liten rygga, så svårt när man är ute o går o få med sig nåt att dricka, och ryggorna jag har är så stora, vill ha en liten smidig o ha nån flaska lr kaffetermos i bara.

måndagen bara försvann, planen var att röjja o städa inför 1 ma då det skulle komma vänner hit..men om vanligt varför göra nåt i tid liksom...

återkommer med ett eget inlägg om 1 maj, over and out.

c yaaa...
Kommentera inlägget här: