yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

total breakdown

Kategori: Allmänt

hade telefontid med ortopedläkaren i morse, hade med bävan oroat mig för det. tyckte förra gången att hon lät lite nonchalant och förminskade mina problem..i förra sjukintyget skrev hon att hon trodde jag skulle kunna börja jobba halvtid.
 
hela helgen har jag mått skit, var till sjukgymnasten i fredags för första gången, tänkte i mitt stilla sinne ska jag verkligen börja jobba om en vecka...
 
men nu är hon ringde var hon jättebra...men nu blev jag sjukskriven till sista november...2 månader till..ärligt talat jag vet inte hur mitt psyke ska klara av det här...
 
nu tyckte hon att jag bara skulle göra fotledsövningarna och inte belasta foten så mycket så såret läker. jag är lite orolig att det är nån infektion iom att stortån är röd och öm, men hon sa så kan det vara i 2 år...svullen o öm...
 
sen sa hon jag vet verkligen inte när och hur foten blir till slut. hon sa även att eftersom det var så mycket hud som skalats av samt lossnat, och att det var så mycket smuts (gräs&grus) så är det svårläkt. men med tanke på hur det var så ser såren jättebra ut tycker jag, man förstår inte av ärren hur skadan varit.
 
varje morgon när jag vaknar är foten stel och stortån är värst, det stretar och spänner och jag känner ju när jag tar de första stegen att just vid det pyttelillasåret drar o stretar det..så klart att de inte läker när det inte får vara i fred..
 
är så in i bängen less på att inte kunna göra vad jag vill...och 2 månader till...ja ja  bara bita ihop men det är fan inte lätt...
 
 
C yaaa...
Kommentera inlägget här: