yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

ägare till fåårdar..

Kategori: Allmänt

igår rök alla mina säkringar när jag öppnade brevet från transportstyrelsen, registreringsbevis på forden..den gamla krockade inlösta av försäkringsbolaget...wtf liksom..
tänkte nu måste jag fan ringa fort för om jag står som ägare och min försäkring är överflyttad till den nya ja då går väl trafikförsäkringsföreningen in..ett par hundra om dan..
så jag fick vänta tills kl 8 när de gick att ringa o prata med en fysisk person, men såklart var de inte ts sak utan förs bolaget..och killen på förs bolaget sa de var ovanligt...men såklart när de är mitt ärende..
men han sa att de kunde "skrota" bilen o ta bort mig som ägare för det fanns ju ganska mycket dokumenterat..
ska dra iväg ett sms o kolla i morgon..
 
c yaaa...
Kommentera inlägget här: