yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

sista semesterdagen

Kategori: Allmänt

sista lediga dan, jobbade sist 12 mars, hur länge sen som helst..men det har varit en bra ledighet, var ju som sagt lite anti mot "påtvingad semester, men i  slutändan blev det bra..känns skönt att de ramlar in lite skapligt med penegar nästa lön..
 
jag borde och skulle ha gjort så mycket, vårstädat tex..men den dan jag hade förberett mig för städning hade jag så jävla ont i foten och sen har de inte infunnit sig nån inspriation till städning.
ska ta ett tag till helgen tänkte jag.
 
i dag ställde jag klockan på 8, ska kolla på tv ikväll och sista programmet jag ska se slutar 23.15 så de kan bli lagom. Brukar ju alltid ha svårt att somna söndagar och ikväll är inget undantag trots att det är måndag..
men det är ingen idé att panika o få ångest för det är bara så det är,kommer somna tidigt i morgonkväll det vet jag..
 
har varit en kanondag idag..tog en promena på dryga timmen på förmiddan, stannade på  Handlarn o köpte tidning och glass, åt glass på trappen, årets första. magnum creme caramell, jättegod.
sen satt jag ute på veranda säkert i fyra timmar med uppkavlade byxben och tunn långärmad tröja.
jättevarmt och skönt..
 
lagade mat i dag för första gången på jättelänge, blev ju bjudna på mat hos ida o jonas på långfredan, svärföräldrarna påskafton o av farsan påskdan..
 
nu ska jag susa in till stan med matlåda åt anton och köpa lite yoghurt o frukostgrejjer till i morgon.
 
c yaaa...
 
Kommentera inlägget här: