yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

Semester!!!

Kategori: Allmänt

japp det ska jag ha, NU känns det bra, när jag blev påtvingad att ta ut den kändes det så där...har 15 dagar kvar som jag måste ta ut innan sista mars..man får bara sprara 5 dagar..min chef sa du kan ju ta ut 2 dagar i veckan, men va fan liksom..jag har varit hemma halva 2012 inte vill jag vara hemma mera o speciellt inte vintertid...
 
tiden tickar på..och jag har ju bara börjat jobba min ordinarie tid så det har inte könts så aktuellt med semester kan jag säga..
 
men nu har vi bokat en resa..avresadag en söndag..så veckan vi är borta är min förmiddagsvecka så där drog de iväg 5 semdagar..så kommer vi hem en söndagkväll tänkte då kan jag ju ta semester måndan, även om jag jobbar em o inte börjar förräns 14..men man vet aldrig med förseningar o strejker typ...så såg jag i kalendern att det är ju påskveckan...(surt att det är långfredag på min emvecka då jag ändå är ledig fredan men men)
 
så jag slog på stort o tog semester veckan vi kommer hem också..och så påsk på det..måndan typ tredje veckan är ju röd annandag påsk..o min fm vecka så den blir kort..
summa summarum..jag kommer sluta jobba den 14 mars en torsdag o börja den 2 april en tisdag...både åka bort o få vara hemma känns ju bra...
 
C yaaa...
Kommentera inlägget här: