yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

trötter

Kategori: Allmänt

jag har varit extremt trött ett par dagar, har funderat på hur de kommer sig och vid närmre eftertanke är det ju inte alls konstigt på nåt sätt...
jag var ju sjukskriven halva 2012, började jobba 3 timmar om dan i december, fram till den 20 lr om de var den 19 kommer inte ihåg riktigt...sen krockade vi den 23..var hemma fram till den 6 januari och då började jag jobba min vanliga tid om 6 timmar om dan...skift..i december jobbade jag 7-10...
 
hann väl kanske jobba en vecka så ringde ju läkaren o sa att ida hade lungförändringar, jordens påddrag runt det..lagom som det lugnade ner sig så fick ju anton en cysta vid svanskotan typ...fullt ös där med..första helgen bodde han här för det var mest praktisktk, sen var det omläggning varje dag och jag skjutsade honom dels för att han hade ont och att det var svinkallt...
 
moster är inte riktigt kry heller, pratade med min kusin senast igår och då hade sjuksköterskan ringt tidigarep å dan, nu sätter de ut mosters mediciner för hon kan inte svälja tabletter och börjar bli svårhanterlig..det är astmamedicner occh hjärtmediciner och jag förmodar bromsmedicner mot altzeimers..men är inte 100 på vad hon har för mediciner..
 
så det är kanske inte är så märkligt att jag är trött...året startade inte så lugnt som jag hade hoppats på...
 
c yaaa...
Kommentera inlägget här: