yeahdelila

Om Allt Och Inget C yaaa....

obehag

Kategori: Allmänt

jag tycker att den här påkörningsgrejjen är fruktansvärd jobbig pskiskt..kanske är jag som är extremt känslig vad vet jag...jag tycker så iallafall...
 
dels är det mycket praktiska saker som jag måste ta tag i, det måste man ju i en vanlig olycka också såklart, men nu känns det så onödigt och fel..
 
i måndags pratade jag med en trafikpolis och fick vräka ur mig lite..sen på eftermiddagen hade hon ett vittnersförhör på telefon med anton..
 
det är också en orosgrej...den här killen som körde på oss är ju ingen vanlig 27 åring...utan har en historia med hot, slagsmål, snatteri/stölder och framförallt droger...
han har jobbat på mitt jobb (innan jag började i fabriken) där blev han av med jobbet då han påträffades sovandes i ett pallställ påverkad..säger väl en del..
 
sen saken att han inte har körkort, det ska jag inte säga 100 på utan det är mer "skvaller" men bilen var inte hans, sålänge jag inte har en motpart så får jag stå för kostnaderna.
 
det jag tycker är obehagligt är att om det inte löser sig enkelt, om han blånekar..om det blir rättegång..
känns som det är jag som försöker sätta dit honom då..men det är ju han som kört på oss och smitit därifrån..
 
ska ringa försäkringsboalget i morgon tänkte jag och höra om de fått in några papper från en motpart och höra med dom lite hur det går till vid såna här händelser.
polisen utreder ju brottet och försäkringsbolaget utreder ju försäkringsfrågan..
 
kommer säkert lösa sig men fram till dess kan jag inte slappna av...
 
 
C yaaa...
 
 

KOMMENTARER:

  • Anne säger:
    2013-10-20 | 10:57:54
    Bloggadress: http://annesvitaveranda.blogg.se

    Nej det där låter inte roligt. Finns inte så mycket man kan göra heller just nu. Hela situationen är obehaglig tycker jag. Förstår att du inte mår bra. Hoppas polisen tar tag i problemet snabbt, så du känner dig lite lugnare.

    Stor kram!

Kommentera inlägget här: